úterý 14. ledna 2014

L'Eau en Blanc (Lolita Lempicka)

Složení: fialkové lístky, zelený kosatec, fialka, míza, lékořice, maliny, vetiver, heliotrop, pižmo

Další jablíčko od Lolity Lemipcké, tentokrát v matné světle růžové až fialkové barvě se zlatým zdobením, něžné, jemné, méně výrazné než klasická fialová jablíčka. Charakterově je opravdu jiná než její starší sestry. Všechny jsou si navzájem dost podobné, liší se pouze ve výraznosti, koncentraci lékořice a případných dalších přidaných složkách. Také se na ně v recenzích dostane. L'Eau en Blanc je relativní novinka a chtěla jsem ji vyzkoušet. Zaujala mě právě tím, že se mi zdála trochu jiná, než ostatní jablíčka.

Musím říct, že značka Lolita Lempicka je mi dost sympatická a její produkce se mi líbí, včetně těch roztomilých a občas trochu přeplácaných flakónků. Pro milovnice čisté elegance a jednoduchosti to musí být nepřekonatelný kýč, ale pro mě jsou ty flakónky stále na únosné, ba velmi příjemné, úrovni.

L'Eau en Blanc je něžná a spíš jemnější sladce pudrová vůně. Kdo nemá rád lékořici, ale přesto touží po flakónku jablíčka, tak zkuste tuto vůni. Lékořici jsem necítila ani trochu, opravdu žádný náznak. Ani na Fragrantice nezískala příliš hlasů. Takže se jí kvůli lékořici nemusíte obávat. Je ovšem sladká. Cítím v ní hodně výrazný sladký pudr, který je lehce fialkový i kosatcový. Ta sladkost je zvláštní, suchá a prachová, není gurmánská nebo jakkoli jedlá, ani ovocná, nebo nějak moc úderná. Ač sladká, tak se mi zdála taková prchavá, nezachytitelná, lehce průhledná.

Kromě sladkosti a pudrovosti jsem cítila ještě trochu nakyslé nezralé maliny, díky nim vás L'Eau en Blanc neudusí hromadou pudru a sladkostí, která se možná trochu podobá moučkovému cukru. Další takovou složkou, která drží pudr na uzdě, je zeleň. Podle složení by to měly být fialkové lístky. Je to spíš náznak zeleně, než výrazné listy, ale jeví se mi jako příjemná záležitost.

Jak maliny, tak zeleň, jsou ve vůni přítomné spíš zpočátku, poté ustoupí pudru, pižmu a podle mě i vanilce, ale zase takové jemné, prchavé a suché. Musím říct, že bych ji patrně nenosila, ale moc se mi líbí. Ta pudrová sladkost by mě otravovala, ale pro milovnice pudrových vůní opravdu doporučuji. Taky mám radost, že se objevilo jablíčko bez pendreku a v takové pěkné barvě, ten nejmenší flakónek musí vypadat úžasně roztomile. Vůně se mi zdá, jak už jsem zmínila, taková prchavá, průhledná a špatně zachytitelná. Není to kdovíjaká údernice (na rozdíl od Lolity EDP). Dovedu si ji představit spíše na jemných, romantických a zasněných typech, pak to bude opravdu neodolatelná kombinace.

Tvůrce: Annick Menardo, 2012


Zdroje obrázků: 
1, 2 a 3

1 komentář:

  1. Lolita Lempicka má nádherné originálne flakóny, hlavne z limitovaných edícií ktoré sa tu bohužiaľ ani nepredávajú. Vlastním jej vôňu Le Premier Parfum .

    OdpovědětVymazat